9/11/11

                               CASTELLERS .........L’eufòria dels Sagals








VENUT

4 comentaris:

  1. Belos trabalhos, gosto do pormenor das mãos(veias) e o drapeado do tecido.
    Cumprimentos,
    Manuel

    ResponElimina
  2. Hola Rosa!, acabo de descobrir la teva obra i senzollament estic sense paraules!, el meu rebasavi ( jejjeje ha plogut molt!) va ser un gran pintor a l'oli de la Barcelona de finals del 1800 principis del 1900, jo vaig creixer envoltada de la seva meravellosa obra, per tant, la pintura m'agrada i la teva m'agrada moltissim!!! felicitats per aquest do tan genial. una abraçada.

    ResponElimina
  3. Carai Susi quina il.lusió q t'agradi tant això si q m'omple, meritíssimes gracies !

    ResponElimina

blanc

blanc
Me'l van comprar!

Avionna

Avionna
venut!